WAT WE DOEN

WAT DOEN WE NU EIGENLIJK?

ShareCompany levert applicaties en informatiediensten aan een diverse groep klanten. Dat doen we op het gebied van financiële data (BIQH) met de Market Data Hub en de Fund Solution, op het gebied van tijd- en verlofregistratie met onze Workforce Management Systeems (Atrea) en op het gebied van interne communicatie (MediaMyne) door narrowcasting en onze Employee App aan te bieden.

Voor het grootste gedeelte zijn dit door ons ontwikkelde standaardoplossingen, die in meer of mindere mate aangepast worden aan de wensen van onze klanten. We doen vrijwel alles zelf, vanaf het bedenken van een nieuw product tot het versturen van de factuur. Onze accountteams (Sales, Consultants en Product Managers) bezoeken (potentiële) klanten. Er wordt regelmatig overlegd met ons Development team (Developers, Q&A, Data Analysts) over productontwikkeling. Onze collega’s op de afdeling Service & Support zorgen voor implementatie en nazorg bij de klant. De collega’s van de afdeling Operations zorgen ervoor dat ons dataplatform vlekkeloos functioneert. Ons Shared Service Center zorgt voor alle ondersteunende processen zoals Finance, HR en Facilities. Tot slot zorgt onze Marketingafdeling ervoor dat de hele wereld ons bedrijf en onze producten kent.

Als innovatief bedrijf voeren wij regelmatig partneroverleg om ervoor te zorgen dat onze oplossingen blijven aansluiten op de vraag en, niet onbelangrijk, om samen met onze partners door te ontwikkelen!

Werk overleg tussen collega's