WAT WE DOEN

WAT DOEN WE NU EIGENLIJK?

ShareCompany levert applicaties en informatiediensten aan een diverse groep afnemers. Dat doen we op het gebied van financiële data (BIQH) zoals de meest actuele beurskoersen, workforce management (ATREA) zoals tijd- en verlofregistratie en interne communicatie (MEDIAMYNE) zoals informatieschermen.

Voor het grootste gedeelte zijn dit door ons ontwikkelde standaardoplossingen die in meer of mindere mate aangepast worden aan de wensen van onze klanten. We doen vrijwel alles zelf, vanaf het bedenken van een nieuw product tot het versturen van de factuur. Onze accountteams (Sales, Consultants en Product Managers) bezoeken klanten en prospects. Er wordt veel overlegd met ons Development team (Developers, Q&A, Data Analysts) over productontwikkeling. Onze collega’s op de afdeling Service & Support zorgen voor implementatie en nazorg bij de klant. De collega’s van de afdeling Operations zorgen voor het vlekkeloos functioneren van ons dataplatform. En verder zorgt ons Shared Service Center dat alle ondersteunende processen zoals Finance, HR en Facilities goed verlopen. En niet te vergeten; onze Marketing afdeling zorgt ervoor dat de hele wereld ons bedrijf en producten kent.

Werk overleg tussen collega's

ShareCompany levert applicaties en informatiediensten aan een diverse groep afnemers. Dat doen we op het gebied van financiële data (BIQH) zoals de meest actuele beurskoersen, workforce management (ATREA) zoals tijd- en verlofregistratie en interne communicatie (MEDIAMYNE) zoals informatieschermen.

Als innovatief bedrijf voeren wij regelmatig partneroverleg om ervoor te zorgen dat onze oplossingen blijven aansluiten op de vraag en, niet onbelangrijk, om samen met onze partners door te ontwikkelen!